Powrót do spisu treści

        Mam doświadczenia związane z kilkoma serwisami, ale polecić mogę tylko dwa. Są to serwisy, które dane było mi poznać osobiście i to nie tylko przy okazji odwiedzin z moim autem. Mam o tych serwisach również opinie otrzymane od innych uzytkowników Opli, którzy częściowo przynajmniej potwierdzają moje odczucia.
        Z przykrością muszę zrezygnować z założenia działu obejmującego krytykę i opis najgorszych spośród znanych serwisów, a to ze względu na groźbę wejścia w spory na drodze sądowej. Nie są mi takowe spory potrzebne, chociaż mam świadomość, iż mógłbym uchronić przed rozczarowaniem wielu właścicieli Opli... Ja również przez pewien czas miałem serdecznie dosyć Opla jako marki. Okazało się jednak, że mimo pewnych niedociągnięć niektórych produktów tej marki podstawą sukcesu jest PORZĄDNY SERWIS. Polecam lekturę testu serwisów Opla w czasopiśmie Auto Świat z pierwszych miesięcy 1999 roku - kupa śmiechu...

A więc do rzeczy:
serwisem, z którego usług korzystam jest
OPEL NIEDBAŁA w Suchym Lesie koło Poznania.

        Nie mogę oczywiście brać odpowiedzialności za to, co ewentualnie Opel Niedbała zrobi z Waszymi autami, jednakże mimo iż jestem w GM Poland w Warszawie oraz w kilku innych serwisach znany jako niesamowity marudziaż przyznam szczerze, że jeszcze nigdy od Niedbały nie wyjechałem niezadowolony, a w dodatku jestem pewien, że po wyjeździe z serwisu nie wyprzedzą mnie koła mojego auta albo wymiana oleju odbyła się tylko "na papierze"... Prawdą jest, że mam kilku pracowników, których darzę szczególnym zaufaniem, ale jeszcze nigdy go nie nadużyli! Przynajmniej mi nic o tym nie wiadomo ;).
        W przeciwieństwie do większości pozostałych znanych mi serwisów u Niedbały można umówić się na określoną godzinę przyjęcia auta i w dodatku poznać przybliżoną godzinę wykonania usługi! Wierzcie mi, że są serwisy, z którymi można umówić się tylko na określony dzień... Czyli przyjeżdżamy rano i czekamy, czekamy, czekamy... Oczywiście nie ma ideału, ale wiele serwisów - nie tylko Opla - mogłoby nauczyć się kilku pożytecznych rzeczy od Pań i Panów z mojego ulubionego serwisu.
        Przede wszystkim klient przyjmowany jest u Niedbały, jak człowiek: przyjechałeś, chcesz zapłacić, więc wymagasz. Jeżeli po wstępnych oględzinach auta okazuje się, że należy dokonać większej liczby czynności niż umawialiśmy się zdając je, wówczas dowiadujesz sie o tym natychmiast - a nie po wystawieniu faktury - i jesteś informowany, czy można daną czynność przełożyć na termin późniejszy, czy też jest ona niezbędna ze względu na bezpieczeństwo i komfort pasażerów. Na pytania właściciela auta dotyczące jego pojazdu udzielane są rzeczowe odpowiedzi, a nie stwierdzenia w rodzaju "Pierwszy raz o czymś takim słyszę" albo "Przesadza Pan z tymi szczegółami!".
        W jednym z serwisów zlekceważono (raczej nie zauważono...) zdarzenie opisane w *Porady dla właścicieli Astry II i nie tylko* w punkcie II, natomiast u Niedbały serwis potrafi zauważyć nieprawidłowości, których się nie zgłaszało albo zająć się takimi, których po danym przebiegu nawet w instrukcji się nie przewiduje... Są serwisy, dla których mokra od oleju pokrywa skrzyni biegów nie stanowi problemu, a u Niedbały zwraca się uwagę nawet na źle przymocowany przewód, który jest gdzieś głęboko ukryty.
        Tydzień po jednym z przeglądów mojego autka zadzwonił do mnie bardzo uprzejmy Pan z firmy OPEL Niedbała i przepytał, czy jestem zadowolony z obsługi w ich serwisie, a przede wszystkim, czy z autkiem wszystko w porządku. Serwisy: UCZCIE SIĘ! Mówią, że nie należy chwalić, bo coś się może niedobrego stać, ale obecnie polecam ten serwis!

Moja Astra w serwisie Opel Niedbała - przegląd Moja Astra w serwisie Opel Niedbała - sprawdzanie instalacji
Moja Astra w serwisie Opel Niedbała
Sprawdzanie instalacji elektrycznej
Moja Astra w serwisie Opel Niedbała
Przegląd

Opel Niedbała Opel Niedbała
Opel Niedbała
Widok ogólny
Opel Niedbała
Tu mieści sie ścieżka diagnostyczna.
Nie jest łatwo ją "przejść"...autom.

Ciąg dalszy nastąpi...

Powrót do spisu treści